Zwroty i reklamacje
Zwrot
Każdy Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Odsyłany towar powinien być w stanie niezmienionym, bez śladów użytkowania, dotyczy to również opakowania i metki. Zwracany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:
Szamelka Hanna Jankowska
ul. Pucka 2A
84-200 Wejherowo
Do zwracanego towaru należy dołączyć wypełniony i podpisany formularz zwrotu oraz dowód zakupu. Towar powinien być odpowiednio zapakowany, by nie uległ ewentualnemu uszkodzeniu podczas transportu. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.
Zwroty dokonujemy na numer rachunku bankowego wskazanego w formularzu zwrotu do 14 dni. Uwaga! nie przyjmujemy zwrotów odesłanych do nas „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Reklamacja
W przypadku stwierdzenia wady zakupionego towaru proszę się z nami skontaktować droga emailową: szamelkabutik@wp.pl celem zgłoszenia reklamacji. Klient ma prawo odstąpienia od umowy, może zażądać obniżenia ceny towaru lub wymiany na ten sam pełnowartościowy towar. Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu należy odesłać na adres:
Szamelka Hanna Jankowska
ul. Pucka2A
84-200 Wejherowo
Reklamowany towar powinien być odpowiednio zapakowany, by nie uległ ewentualnemu uszkodzeniu podczas transportu. O wynikach rozpatrzonej reklamacji poinformujemy droga emailową Uwaga! nie przyjmujemy zwrotów odesłanych do nas „za pobraniem” lub do paczkomatu.